Hopp til hovedinnhold

Hvordan kjøpe tilbud fra leverandørene?

HK-dir har inngått rammeavtaler med tre leverandører. Avtalene følger fossefallsmodellen. Det betyr at kommunene ikke kan velge fritt mellom leverandørene, men må følge framgangsmåten beskrevet under.

Sist oppdatert : 26. mars 2024

Slik bestiller du

  • Du skal først henvende deg til leverandør nr. 1 som skal ha alle førstegangshenvendelser.
  • Dersom denne leverandøren ikke har kapasitet, kan du henvende deg til leverandør 2.
  • Dersom ingen av disse har kapasitet, kan du henvende deg til leverandør nr. 3.

Leverandører:

  1. Lingu AS
  2. Norasondegruppen AS
  3. K2 Kompetanse AS

Når kommunen har blitt enig med Leverandør om hva som skal kjøpes, skal bestillingsskjema fylles ut og sendes til Leverandøren. Leverandøren skal skriftlig bekrefte at de har mottatt skjemaet og informere om hvorvidt de har kapasitet til å tilby etterspurt kurs senest innen tre (3) virkedager.

Bestillingsskjemaet er et vedlegg til avtalen (SSA-L Generell avtaletekst med bilag) som inngås mellom Leverandør og kommunen. Når bestillingsskjemaet er signert, er avtalen bindende.

Når både kommunen og Leverandør har signert avtalen, har dere inngått en bindende avtale som reguleres av SSA-L med tilhørende vedlegg. Husk at det skal inngås en databehandleravtale med leverandøren før personopplysninger kan behandles. Leverandørene er ansvarlige for dette.

Vedlegg og bestillingsskjema

Leverandørens kontaktinformasjon

Leverandør 1: Lingu AS

Telefon: 403 00 040

Kontaktpersoner

Navn: Tharald Bull Strømnes
E-post: tharald@lingu.no
Mobilnummer: 480 71 414

Navn: Saira Khursheed
E-post: saira@lingu.no
Telefon: 401 07 541

Leverandør 2: Norasondegruppen AS

Telefon: 907 11 068

Kontaktperson

Navn: Cathrine Kolstad
E-post: cathrine.kolstad@norasonde.no
Telefon: 476 19 118

Leverandør 3: K2 Kompetanse AS

Telefon: 907 52 556

Kontaktperson

Navn: Nina Mosdal
E-post: nm@k2kompetanse.no
Telefon: 905 86 558